Sunday, July 27, 2014

偽潮文

其實我諗唔明,為何「反佔中」派系會選擇「用民意」這個方式來支持佢地「反對民主普選」的立場?有無人同我一樣覺得呢件事好矛盾

「和平佔中」爭取的「公民提名普選」,與林鄭sell的「袋住先普選」,其實相差的應是「公民提名」一環,而公民提名正是against中央先篩選候選人、後才比香港人「普選」的防預措施。如果你比「梁振英1號」、「梁振英2號」同「梁振英3號」我揀,咁的中國特式普選,有乜_用?

到時候,政府話咩就咩,d官話拆你屋就拆,你完全奈佢地唔何,因為你手上普選果票,下次都係要投比「梁振英(version 2)1號」、「梁振英(version 2)2號」同「梁振英(version 2)3號」,又或棄權、唔投。今日拆東北,下次拆你屋企時,唔通「幫港出聲」會幫你出聲?

究竟屋企樓下d企街(站)C9,明唔明佢地支持緊一樣咩事?明唔明佢地留緊d咩比下一代?我唔會因人地同我政治立場唔同而嘲笑人地或言語暴力,正正因為我地支持的「民主」玩法就係要人人平等,但點解有人願用「人人平等」的玩法去支持「唔人人平等」的政制?

我諗唔透…

No comments:

Post a Comment